Banner

Μάθετε για την Tic Tac σε 3′ με το νέο εταιρικό μας βίντεο!

Κλείσιμο Μενού
3 Βήματα για να πάρετε πίσω τα αρχεία σας

ΟΔΗΓΙΕΣ ΑΠΟΣΤΟΛΗΣ / ΔΙΑΓΝΩΣΗΣ

Τα αρχεία σας δεν έχουν χαθεί.

Αφού βρίσκεστε σε αυτή τη σελίδα είστε πολύ κοντά στο να τα ανακτήσετε!

Ακολουθήστε τα παρακάτω βήματα και εμπιστευτείτε τους ειδικούς.

Καλέστε μας τώρα
+30 210 6897383
Packaging And Shipping Hard Disk For Data Recovery

Αποστολή μέσου για διάγνωση

Παρακάτω θα βρείτε τα βήματα που πρέπει να ακολουθήσετε ώστε για να στείλετε το αποθηκευτικό σας μέσο για την ανάκτηση των αρχείων σας στο εργαστήριο μας.

Αν χρειάζεστε κάποια διευκρίνιση παρακαλώ χρησιμοποιήστε το εικονίδιο του Live chat κάτω δεξιά στο Site μας ή καλέστε μας στο +30 210 6897383.

Eίναι σημαντικό να γνωρίζετε ότι στην TicTac έχουμε αποσπάσει από τους πελάτες μας τις καλύτερες κριτικές σχετικά με τις υπηρεσίες μας.

Βήμα 1: Προετοιμασία του αποθηκευτικού μέσου

Τοποθετήστε το αποθηκευτικό σας μέσο (σκληρός δίσκος, usb κλπ) σε μια αντιστατική θήκη (αν υπάρχει. Στη συνέχεια, τοποθετήστε τη θήκη μέσα σε πλαστικό με φουσκάλες, ώστε να αποφευχθεί το κούνημα κατα τη μεταφορά

Μέσα στην συσκευασία θα πρέπει να έχετε τη διαγνωστική φόρμα, στην οποία θα πρέπει να συμπληρώσετε όσα περισσότερα στοιχεία γνωρίζετε και να την υπογράψετε όπου απαιτείται

Επιλέξτε την κατάληλη φόρμα και συμπληρώστε την.

1 Ανάκτηση Δεδομένων Σκληρού ΔίσκουΓενική Διαγνωστική Φόρμα Ανάκτησης ]
Κατεβάστε αυτή τη φόρμα για όλες τις περιπτώσεις εκτός από Smartphone. Σκληρός Δίσκος / RAID σύστημα / USB Flash / Memory Card / SSD
2Ανάκτηση Δεδομένων Android Iphone SmartphoneΔιαγνωστική Φόρμα για Smartphone/Tablet ]
Εάν έχετε Android, iPhone, Windows Phone, Symbian τηλέφωνο ή tablet, τότε κατεβάστε αυτή τη φόρμα
3  English Diagnostic Form ]
For any storage media or smartphone, in English

Βήμα 2: Δωρεάν αποστολή μέσω Speedex Courier

Η εταιρία μας συνεργάζεται πανελλαδικά με την Speedex Courier και μεσω αυτής αναλαμβάνουμε τα έξοδα αποστολής από το χώρο σας προς το εργαστήριο μας.

  • Kαλέσετε για παραλαβή από το χώρο σας τη Speedex Courier στο τηλ. 801 11 00011 για να κανονίσουμε την παραλαβή σε οποιοδήποτε μέρος της Ελλάδας και αν βρίσκεστε (μπορεί να παραδοθεί σε εμάς την επόμενη μέρα)
  • Μπορείτε να επισκεφτείτε ένα κατάστημα Speedex (δείτε το χάρτη των καταστημάτων Speedex εδώ) και να παραδώσετε άμεσα το δέμα σας με χρέωση παραλήπτη (θα παραδοθεί σε εμάς την επόμενη εργάσιμη ημέρα).
  • Στο δέμα που θα μας στείλετε θα ενημερώσετε τη Speedex ότι γίνεται με χρέωση παραλήπτη (δηλαδή αναλαμβάνουμε εμείς το κόστος αποστολής προς το εργαστήριο μας) και δεν πληρώνετε τιποτα.

Στο δέμα σας απ’ εξω θα πρέπει να αναγράφονται τα στοιχεία σας (Ονοματεπώνυμο/Κινητό τηλέφωνο/Διεύθυνση) και ΠΡΟΣ:

TicTac Laboratories: TICTAC DATA RECOVERY Μ.Ι.Κ.Ε.
Διεύθυνση: Τριπόλεως 9, Υμηττός/Δάφνη
ΤΚ 17237, τηλ. +30 210 6897383

Προσοχή! Η παραπάνω διεύθυνση είναι η αποκλειστική διεύθυνση στο κεντρικό μας εργαστήριο για αποστολές μέσω Courier.

Αν θέλετε να επισκεφτείτε κάποιο από τα σημεία παραλαβής για να μας παραδώσετε το μέσο σας, μπορείτε να βρείτε τα σημεία παραλαβης εδώ.

Βήμα 3: Έναρξη διαγνωστικού ελέγχου

Η ομάδα μας θα εξετάσει το μέσον σας και θα ενημερωθείτε στο email που δηλώσατε για την οικονομική μας προσφορά μόλις βγει κάποιο πόρισμα από το μηχανικό που ανέλαβε να αναλύσει την μονάδα σας.

Με την έναρξη της υπόθεσης θα λάβετε ένα email με κωδικούς για πρόσβαση στο πληροφοριακό μας σύστημα όπου θα μπορείτε να έχετε ένα ιστορικό και απευθείας επικοινωνία με το μηχανικό μας.

Μόλις ολοκληρωθεί η ανάκτηση σας στέλνουμε τα αρχεία σας.

Αν δεν έχουν ανακτηθεί όλα, τότε θα σας σταλεί λίστα ανακτημένων αρχείων και έχετε και τη δυνατότητα να τα ελέγξετε μέσω Anydesk/Teamviewer.

  • O Τραπεζικός λογαριασμός είναι TICTAC DATA RECOVERY Ι.Κ.Ε.
    IBAN: GR4201721210005121084907511 
    BIC: PIRBGRAA, στην Τράπεζα Πειραιώς.

Σε περίπτωση που χρειάζεστε τα στοιχεία της εταιρίας για το δελτίο αποστολής, θα τα βρείτε παρακάτω:

  • TICTAC DATA RECOVERY Ι.Κ.Ε., 800782394,
    ΔΟΥ: ΗΛΙΟΥΠΟΛΗΣ, Τριπόλεως 9, Υμηττός/Δάφνη, ΤΚ 17237

Θα ενημερώνεστε μέσω email για οποιαδήποτε αλλαγή κατάστασης, για την έκδοση προσφοράς και η επικοινωνία σας θα γίνεται μέσω του Portal απευθείας με το τεχνικό μας τμήμα.

Για οποιαδήποτε απορία μην διστάσετε να επικοινωνήσετε μαζί μας τηλεφωνικά.

Αν δεν τα καταφέρουμε εμείς, δεν θα τα καταφέρει κανείς.